W dniu startu

Ponieważ zdarzają się pytania jak mają wyglądać zawody pragniemy przypomnieć kilka faktów, które są zapisane w regulaminie. Ze względu na skomplikowaną sytuację musieliśmy zrezygnować z wielu dodatkowych rozwiązań dopasowując się do realiów sytuacji. Prosimy o doczytanie regulaminu, obejrzenia mapek sytuacyjnych oraz zakładek na stronie biegu. Nie mamy już możliwości odpowiadać na meile, sms i tel. gdyż będziemy w terenie.

Przyjeżdżając do parku samochodem przypominamy, aby nie parkować na dojeździe na ul. Międzynarodowej, gdyż jest tam mało miejsca i musi być utrzymana drożność przejazdu. Źle zaparkowanymi pojazdami mogą się zainteresować służby miejskie.

Wszyscy, którzy już mają swoje numery startowe proszeni są o przyjście na swój start już gotowym do biegu. Starajmy się nie gromadzić bez powodu, utrzymując dystans społeczny. Można założyć buffa np. sprezentowanego w zeszłym roku (lub innego).

Wszyscy, którzy muszą pojawić się w biurze zawodów na obiektach klubu proszone są o wcześniejsze przybycie przed startem. Osoby przyjezdne odbierają swoje numery startowe w biurze biegu oraz osoby, które zgłosiły się na zwolnione miejsca po godz. 20.00 w dniu 28.01.2022. Nie mieli nadanych numerów startowych więc będą do odebrane w biurze.

W centrum zawodów będzie dostępny depozyt. Jednak prosimy, aby wykorzystywać go tylko w niezbędnej potrzebie, ze względu na ograniczoną powierzchnię i zagęszczenie.

Na linii startu ustawiamy się w rzędach tak, aby nie blokować najszybszych. Na trasie 5,4 i 9 km wszyscy starują o wyznaczonej godzinie pamiętając, że osoby deklarujące start w grupie wolniejszej ustawiają się w drugiej części startujących. Czas uczestnika będzie podawany netto, a więc nie ma co się przepychać. Natomiast zwycięzcą zostanie zawodnik z czasem brutto, czyli pierwszy, który przekroczy linię mety.

Za metą każdy startujący otrzyma medal oraz słodki pakiet, a w nim voucher na kubek gorącej czekolady do zrealizowania w wytypowanych pijalniach na terenie Warszawy. Na terenie KS Drukarz będzie wydawany posiłek regeneracyjny, także w wersji wegetariańskiej oraz ciepła herbata. Do dyspozycji są siedzenia na widowni boiska.
Wręczenie pucharów oraz upominków dla najlepszych Kobiet i Mężczyzn będzie odbywało się na bieżąco zaraz po biegu na terenie KS Drukarz obok biura zawodów. Prosimy najlepszych o przybycie w to miejsce.

Uczestnicy trasy O-run spotykają się na przystani gotowi do biegu i startują interwałowo w krótkich odstępach czasowych. Otrzymują tam chip (numer do spisania) i udają się na trasę. Po dotarciu na metę i oddaniu chipa otrzymują swój słodki pakiet. Zupkę zaś na stadionie.

Uczestnikom trasy wirtualnej pakiety z medalem, opaską itd. zostaną wysłane po niedzieli (za dodatkową opłatą pocztową przy odbiorze). Będzie możliwość przez najbliższy tydzień zarejestrować swój wynik w honorowej tabeli (dla chętnych) wg własnego pomiaru.

Pamiętajmy, że znajdujemy się w zabytkowym parku i zadbajmy o to by zachowywać się życzliwie do wszystkich startujących oraz bez uszczerbku dla otoczenia.

Trzymajcie się zdrowo, nabierajcie odporności i widzimy się na starcie. Liczymy na to, że wspólnym wysiłkiem uda się nam przeprowadzić to wydarzenie z Waszym udziałem.
Do zobaczenia.